Cvičení VO

Multimediální tvorba

Domácí úlohy a cvičení naleznete na webu multimedialnitvorba.com


Výtvarná tvorba

„Výtvarka z domova“
Moji milí žáci a studenti Výtvarné tvorby při ZUŠ R. Schumanna Aš. Na dobu uzavření naší zušky jsem pro vás připravila projekt „Výtvarka z domova“. Každý týden budete dostávat jiný domácí výtvarný úkol. Hotová díla si pečlivě schovejte a odevzdáte je na první hodině výtvarky po znovuotevření naší školy. Můžete je i nafotit nebo naskenovat a poslat na moji e-mailovou adresu. Výtvarnou techniku a formát si můžete sami zvolit,  mohou to být klasické výkresy, ale také fotografie či prostorové výtvory z nejrůznějších materiálů. Kdybyste si nevěděli s čímkoliv rady, klidně mi napište nebo zavolejte. Z nejzdařilejších prací bude uspořádána výstava popř. budou zveřejněny na webových stránkách školy. Přeji vám mnoho výtvarných nápadů, šikovné ruce a hlavně chuť něco hezkého vytvořit.
Vaše Rozárka 
rozarka.as@seznam.cz., mobil: 605702505
 
Milé děti, žáci a studenti, jelikož do tohoto a příštího týdne zasahují Velikonoce, dostáváte na následujících 14 dní jenom jeden úkol. Přeji vám všem a vašim rodinám pokud možno klidné, pohodové a slunečné Svátky jara. Vaše Rozárka :-)

  

 Úkol č. 4 na dva týdny od 6. 4. do 19.4. 2020:

Přípravná výtvarná výchova (žáci MŠ a 1. tříd ZŠ): Soutěž o nejhezčí velikonoční vajíčko ( rodiče ti pomohou tvé dílo vyfotit a poslat, e-mailem nebo jako mms)

Výtvarná tvorba 1. až 4. roč. (žáci 2. až 5. tříd ZŠ):Velikonoční dekorace (cokoliv, co jste sami vyrobili a dělá vám to doma o Velikonocích parádu, vyfoť a pošli mi to e-mailem nebo mms)

Výtvarná tvorba 5. a 6. roč. (žáci 6. a 7. tříd ZŠ nebo gymnázia): Jarní komiks (sled obrázků, které na sebe dějově navazují, na téma jaro, jarní radovánky, práce na zahrádce, velikonoční tématika apod…)

Výtvarná tvorba 7. roč. (žáci 8. tříd ZŠ nebo gymnázia): pokračování na závěrečné absolventské práci (můžeš mi zavolat nebo napsat kvůli konzultaci, kontakt na mne je uveden výše)

Studenti I. až III. roč.: Velikonoční rouška (trochu odlehčíme tuto nelehkou dobu a zkus navrhnout nebo přímo vyrobit veselou velikonoční roušku, nafoť, pošli)

Zdraví vás vaše Rozárka


Úkol č. 3 na týden od 30. 3. do 5.4. 2020:
 

Přípravná výtvarná výchova (žáci MŠ a 1. tříd ZŠ): Pohádkové postavičky

Výtvarná tvorba 1. až 4. roč. (žáci 2. až 5. tříd ZŠ): Práce záchranných složek (lékaři, hasiči, policisté, vojáci…)
Výtvarná tvorba 5. a 6. roč. (žáci 6. a 7. tříd ZŠ nebo gymnázia): zůstává ještě Cesta kolem světa (příprava na podzimní projekt naší školy), tentokrát nakresli (namaluj) nějakou exotickou krajinu, přírodu…
Výtvarná tvorba 7. roč. (žáci 8. tříd ZŠ nebo gymnázia): pokračování na závěrečné absolventské práci (můžeš mi zavolat nebo napsat kvůli konzultaci, kontakt na mne je uveden výše)
Studenti I. až III. roč.: Jarní byliny (studijní kresba, malba, grafika…, čímkoliv, co doma najdeš, nezapomeň na popis)
Zdraví vás vaše Rozárka
Dalším pilným malým výtvarníkem je Amálie Pokorná, žákyně 3. ročníku výtvarného oboru, která poslala rovnou tři obrázky najednou a splnila tím hned tři témata: Příroda se probouzí, První jarní květiny a Práce záchranných složek. Svoje díla nazvala: Jarní víla, Probuzení jara a Záchranáři lékaři. Chválím Amálku za skvělé a citlivé zvládnutí studijní kresby u prvního a třetího obrázku. Probuzení jara pojala spíše abstraktně, hezky si pohrála s barvami, ale zároveň zvolila decentní odstíny, stejně jako je opatrná a zpočátku nenápadná probouzející se příroda. Krásně zobrazila zurčící potůček a náznak prvních jarních kytiček na louce s rašící trávou. Amálka dostává za svá díla, která obsahují i děj a myšlenku, velkou pochvalu a jedničku s hvězdičkou.

Zdraví Rozárka

 
 
 
 

 

Pilný a svědomitý Sebastian Cretan opět poslal svoje výtvarné dílo, které nazval Integrovaný záchranný systém a tím splnil, opět na výbornou, úkol č. 3. Budu citovat slova Sebíka, která k výkresu napsal: „Téma IZS je mi dobře známé, protože jsem  byl o prázdninách na letním táboře s tímto zaměřením. Pro obrázek jsem použil netradiční rozměr papíru, abych zdůraznil délku celé záchranné kolony. Kreslil jsem fixíkama, včetně reflexních, na hasičích je to dobře vidět. Model policejního VW Passata jsem si vyhledal, abych ho zvládl co nejvěrněji.“
Zdraví Rozárka
 

 


 
Úkol č. 2 na týden od 23. 3. do 29.3. 2020:
Přípravná výtvarná výchova (žáci MŠ a 1. tříd ZŠ): Mé nejmilejší zvířátko
Výtvarná tvorba 1. až 4. roč. (žáci 2. až 5. tříd ZŠ): První jarní květiny
Výtvarná tvorba 5. a 6. roč. (žáci 6. a 7. tříd ZŠ nebo gymnázia): zůstává ještě Cesta kolem světa (příprava na podzimní projekt naší školy), zkus se zaměřit na obyvatele z různých koutů Země, jejich zvyky, tradice
Výtvarná tvorba 7. roč. (žáci 8. tříd ZŠ nebo gymnázia): pokračování na závěrečné absolventské práci (můžeš mi zavolat nebo napsat kvůli konzultaci, kontakt na mne je uveden výše)
Studenti I. až III. roč.: Autoportrét nebo jak s oblibou říkáte Selfieportrét (zjisti si něco na toto téma na netu a můžeš to napsat na druhou stranu výkresu)
 
Zdraví vás vaše Rozárka
 
Sebastian Cretan, žák 3. ročníku výtvarné tvorby, opět nezklamal a úkolu č. 2  „První jarní květiny“ se zhostil velmi originálně a netradičně. A kdyby výtvor doplnil ještě o názvy rostlinek, vznikl by zajímavý jarní herbář, který může postupně rozšiřovat. Navíc chválím za zdařilou kompozici a kreativní použití trav a kusů rašeliníku. Sebíkovi píši další velikou jedničku.
Vaše Rozárka
 
 
 Úkol č. 1 na týden od 16. 3. do 22.3. 2020:
 
Přípravná výtvarná výchova (žáci MŠ a 1. tříd ZŠ): Těšíme se na jaro
Výtvarná tvorba 1. až 4. roč. (žáci 2. až 5. tříd ZŠ): Příroda se probouzí
Výtvarná tvorba 5. a 6. roč. (žáci 6. a 7. tříd ZŠ nebo gymnázia): Cesta kolem světa (příprava na podzimní projekt naší školy)
Výtvarná tvorba 7. roč. (žáci 8. tříd ZŠ nebo gymnázia): Pokračování na závěrečné absolventské práci
Studenti I. až III. roč.: Zapomenutá zákoutí Aše (příprava na výtvarnou soutěž KV kraje)
Děti tvoří z domova a posílají své výtvory. Na snímku je Sebastian Cretan, který se zhostil tématu pro jeho ročník „Příroda se probouzí“ . Sebík zvolil kombinaci různých technik a dostává ode mne velkou jedničku. Tímto chci povzbudit i ostatní žáčky, aby se nebáli svá díla posílat. Doufám, že už máte všichni úkol č. 1 hotový, protože v pondělí 23.3. vás čeká nové téma. Každopádně si své obrázky schovejte, budu je po vás chtít.
Zdraví vás vaše Rozárka
 

 

Milí malí výtvarníčci z Pastelky a Barviček,

než se zase spolu setkáme  na tvoření ve škole, můžete malovat a kreslit doma. Pošlu vám každý týden návrh pro výtvarkování z pokojíčku. Nemusíte jen kreslit, můžete modelovat, lepit nebo skládat za papíru či přírodních materiálů. Svoje díla si schovávejte a po skončení zdravotních opatření si  uspořádáme výstavu.
 
Téma pro tento týden zní : Ptáčkové v hnízdě. 
Už teď se těším na vaše práce. Eva Kulhavá
 

DALŠÍ ZPRÁVA PRO BARVIČKY A PASTELKU

Malí, výtvarníčci, minulý týden jsme spolu navštívili zaječí rodinku. Protože se blíží svátky jara, zkuste si tento týden namalovat správnou slepici s kuřátky. Slepička nemusí být jen přírodní, ale klidně i podle vaší fantazie třeba puntíkovaná, kytičkovaná, mráčková nebo duhová. A kuřátka také, ta budou jen maličká a hodně rozčepýřená. Těším se na vaše obrázky třeba na WHATS APPU. Mějte snad už brzy hezké jarní dny. Eva K.